Sovmorgon...

Idag hade jag sovmorgon en hel timme, min kropp tyckte dock inte att det räckte så den tog sig friheten att sova 2 timmar extra. Skönt var det och nu sitter man här och torkar sömnen ur ögonen på jobb. Men lika glad är jag för det. Går ju inte vakna utan ett leende nuförtiden, härlig känsla.

När jag slutat jobba idag är det en snabb sväng inom hemmet sen är det raka vägen till gymmet, träna, plaska jacuzzi och senare på kvällen är det Landskrona som hägrar. Jag kan inte beskriva hur mycket jag avskyr den staden. En riktigt fucked up stad om jag får säga mitt. Ett bevis på hur snett det kan gå i svenska samhället.
Men men vad gör man för att få se Artmade live?

Helgen blir lugnare än lugn och skönt ska det bli. Kanske ta och bada lite med Nira på min lilla hemliga strand. 
Ska ner till Lund en sväng med och sätta ihop en säng. Piece of cake.

Jag saknar, jag längtar, jag tänker. Du får mig att skratta, gråta av lycka och le.

Roligt hur ödet leker med en. Let this be it!




Kommentarer
Postat av: Tjej

Åå, godt å sove litt lenger :) Det gjorde sikkert godt! Du vet hva jeg sier? Skuddsikkert vest, hjelm og skjold :D Du får ta bilder av stranden og legge dem ut, så jeg får se :D Håper du får en kjempe bra dag og kveld :D Du må kose deg kjempe mye!

2010-07-16 @ 11:39:56
Postat av: Mollymus - bloggar från Uppsala

Hoppas du får en bra dag! :D

2010-07-16 @ 12:20:57
URL: http://mollymus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0