Allt o inget...

Blev en dag på stranden idag med Jocke the one och Nira. Niras första dopp i havet och hon älskade det. Tror hon gick och blev lite kär i en Golden Retriever med, som syns på bilden så kunde hon inte släppa blicken från den pojken. Blev inget komplett dopp för min del idag, inga 28 grader i vattnet här hemma inte ;)






Något jag längtar efter men inte stressar efter, är duktigt nöjd med livet som det är, en egen liten parvel. På bilden är det Sebastian, grannarnas minsting.





Mina kära racingskor får väl komma med på ett hörn idag då dom inte används lika flitigt i år som jag hoppats på.
Fia godkända DC. Tippar på att vi är 3 i sverige med dessa underbara härligheter.






Date på måndag, lite pirrigt börjar det allt bli. Min första riktiga date faktiskt så vi slår på stort. Kommer bli riktigt kul. Man gör det vad det blir till ;)

Sen förövrigt kommer jag åka på storstryk av en tjej. En vän till mig som tränat kickboxning och tävlat i detta har jag lyckats utmana. This is going to HURT! Men skoj ska det bli! Hoho


Kommentarer
Postat av: Jasmine

Åh, stort lycka till på daten! :D



Svar: Det har du rätt i. Om man inget satsar kan man inget vinna.



Haha, jag antar att jag inte får vara så rädd för att vara för på. Jag är rädd att jag inte får jobbet - just för att jag tjatar. Men igår gick jag ner och lämnade en lapp (eftersom ägaren inte var där). Nu är det bara att hoppas på att i alla fall få jobba en dag. Tack för din lyckoönskning. :)



Kul att du kommenterar hos mig!

Kram

2010-06-30 @ 09:57:39
URL: http://rosanatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0