Date...

Jahapp då var det någon dag mitt i veckan nu då ja. Har inte hänt så mycket, har varit trött som vanligt när det är nattarbete så har inte varit alltför produktiv.
Tankeförmågan är dock tillbaka lr iaf den kreativa biten. Skisserna och tankarna på ombyggnaden av biltransporten är klart. Jag hoppas iaf att det är klart, ska bara överlägga med en som sysslar med just sådana byggnationer först. Sen blir det till att beställa material, värma upp svetsen och börja bygga. Ska väl inte ta så lång tid? ;)

Bitchen vet jag inte riktigt vad jag ska göra med just nu, ny koppling behövs ju iaf så får väl beställa en sådan.
Ja det är mycket som vanligt. Härliga livet på landet.

Nu har man bokat in en liten date vecka 27 med haha. Ska bli skoj, är redan nervös kan jag säga.
Har ju semester vecka 27 med, ska bli så nice. 2 gatebil evengemang på under en vecka, magiskt! Och sen daten wohoo. Jag kan inte sluta le! Underbart!

Inte mycket kvar nu med det gamla, ska bli helt underbart att slippa allt det där med det!

Work in progress 150

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0