Domarjävlar...

Nu har helgen flutit förbi lika galant och snabbt som vanligt. Fredagen bestod av ett riktigt dåligt försök att göra hundtricket x 3. Jag Hans och Jocke. Jag och Hans med våra och en inlånad liten golvmopp till Jocke. Lite skoj att åka buss med 3 hundar kan jag säga. Rena katastrofen att gå längs med stranden med dom 3. Allt skulle luktas på, människor skulle det slickas på och skit på marken skulle provsmakas. Avslutade kvällen med ett par whisky och lite öl hos Hans.

I lördags hämtade man allt det stora tunga i gamla lägenheten, jag insåg rätt snabbt att jag har rätt så mycket grejor kvar där ändå. Jisses. Aja bara att ta tag i det och tömma det fort! Frågan är bara var jag ska göra av allt haha. Men men det löser sig. Som vanligt tog det en evighet att lasta upp Bitchen på biltransporten. Men men sista gången hon lastas med det flaket. Dags att bygga om det. =)

Tävling idag då ja. Började strula redan i besiktningen. En spridare sprutade bensin över halva motorn så efter lite dåliga försök till hemmapatenterade lösningar var Lollo snäll och körde mig in till "kära" biltema så jag kunde köpa nya packningar. På med skiten och fick klartecken att köra. Hann med 2 katastrofala rundor innan det var dags att börja tävla. Första körningen snurrade jag 3 gånger. Haha. Fick dock den rundan struken och fick köra om den pga att där tydligen stod verktyg på banan. 5 till som körde men bara jag som fick köra om?!
Sen började kopplingen slira och jag hade bara problem med att hålla Bitchen på rätt linje. Däcken blev för varma och allt slutade med att i stället för att svänga höger lr vänster runt "rondellen" med däck så placerade jag mig mitt i däckhögen. Sen var det slut kört för min del. Dock inga skador på bilen.
Domarnas beslut, värderingar och sätt att ge poäng på borde förbjudas lr något. 3 stycken domare, ingen som tittar på bilen som kör och ändå blir han bedömd?!? Herregud. Dom vet inte vad dom sysslar med.
Tacka vet jag funktionärerna... dom är GRAJT!

Projekten är igång iaf i mitt huvud :D  

I see u when u get here ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0