Nya tider...

Japp det är verkligen nya tider i den mörka sommaren. Har känt mig lite halvdepp idag, kan bero på att jag inte fick gjort ett skit av det jag planerat idag och att vädret varit så fantastiskt dåligt det här året.
Visst man kan väl inte både få en fin vinter och en fin sommar. Då önskar man för mycket.

Idag fick jag lilla rycket faktiskt. Dags att börja buda på ett nytt chassie tycker jag så mailen har skickats och sen råkade jag springa över en fuel cell som jag är lite intresserad av med så lika bra att slänga iväg ett mail där med. Får väl se hur det blir med det hela. Är chassiet fint så blir det garanterat affär om priset är rätt.

Förhoppningsvis blir det en liten bokning på en thailandresa nästa vecka med. Och det det GILLAS!

Jag förstår inte varför jag alltid blir så sjukt sugen på att tatuera mig när jag är singel, den där satans draken bara växer och växer, kanske dags att börja med den. The point of no return?

Börjar lite lite högtid att ta tag i allt skrot som ligger överallt och skräpar och sälja det.
Till salu just nu
En styck bättre begagnad strumpa
Ett stycke hel kass koppling
Riktigt torkade krukväxter i olika krukor
Ett stycke riktigt skitig matta

I morgon är det party med släkten för att sluta med glinen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0