Produktivitet...

Igår var en sjukt produktiv dag. Jag var precis hel nöjd när jag skallade kudden vid 22.30, lika sent som vanligt när man ska upp 04:45. Efter jobb kl 14.00 hann jag springa en sväng med Nira, träna, klippa gräset, kapat upp ramperna till transporten, hämta en åkgräsklippare, små städat i verkstan och lagat mat innan klockan blev 19.00. Tyckte verkligen att jag gjort mig förtjänt av ölen jag tog till maten.
Mitt börja äta mer projekt har gick bra tills idag, jag glömde maten hemma i kylen. Damn it!! Men men den väntar snällt på mig där hemma och jag har ju faktiskt både gröt och flingor här.

Idag ska man titta till Bitchen, sätta i bältena, leta efter däck och eventuellt hämta lite grejor i gamla lägenheten. Att jag inte har tömt den innan stör mig just nu. Aja på lördag om det är fint väder ska alla mina stora saker ut iaf. Dags att möblera bottenvåningen på gården nu

When u cant see my halo its only inside taking a break, getting power to be stronger.


Countdown 3


Bort bort bort NU

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0