Run...

Jahapp då har man helt ofrivilligt fått börja träna. Lilltjejen har börjat med pulling. Riktigt stark liten krabat jag har. Fick bli en liten jogging tur bredvid henne igår och det kändes riktigt bra faktiskt. Ingen längre sträcka man klarar av. Inte så konstigt med tanke på hur sjukt otränad jag är just nu. It sucks! Men men ständiga förändringar pågår ju runt om en så dags att förändra även mig till det bättre. Tur då att lillflickan tycker det är kul med pulling. Så jag får lite motion jag med.

Jag lider av lite ångest idag, jag var uppe alldeles för sent igår som vanligt. Ikväll blir det sängen riktigt tidigt.
Jag tvingade i mig frukost i morse innan jobb med och det tillhör INTE vanligheterna, man kanske kan få rätsida på det här ändå innan man vet ordet av? Go go go

Veckan bjuder inte på så mycket mer än arbete. Och på söndag är det som sagt tävling. Som jag längtar. Hoppas att kopplingen håller ihop hela passet. Det är mitt största problem just nu. Och jag orkar inte riva ut motorn för att slänga i en ny. Har tillräckligt med projekt just nu.

I need you close, closer then ever. I want to feel that breaht crawl around me. I want you to feel me, feel my pain inside, zipping out through my skin. My anger my hate when everything turns into fire.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0