Utan bilder..

Träningen började idag. Börjar lugnt, ska köra riktigt lugnt denna veckan. Sen ökar vi till en lite mer normal nivå för mig nästa vecka. Work it... work it. Jag har ju förfallit det senaste dags att komma tillbaka till sitt rätta tycker jag. Till hösten drar man igång med Krav Magan igen. Ska bli så nice.

Igår hittade jag en härlig film på tuben. Jag på tvären, jag inte alls på tvären, jag rakt in i däcken.
Nä en ny koppling står högt i kurs nu. Jag vill bara ut och köra. Saknar känslan av friheten man har när man trycker ner pedalen i botten. Hela världen slutar snurra och man lever bara precis NU.

Jag saknar något men kan inte komma på vad. Är tomt men ändå inte...

Nu är mina ägg klara...

Top notch, nothing less


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0