Väntan...

Det känns som att man går och väntar på något, vad är svårt att säga. Att pausen av livet ska ta slut kanske? Vet inte hur känslan ska förklaras alls. Jag gillar pausen jag har. Ger mig ett nytt perspektiv på saker och ting.
Livet är inte vad man förväntat sig alls. Den där falska tryggheten man växte upp i existerar inte, livet är tufft och hårt. Men ibland har även det sina ljusglimtar.

Jag kände mig lite velig idag angående den här daten men efter lite allmänt prat på msn och telen så känns det genast mycket bättre. Den där bilden på dig och den lille gjorde ju sitt med. Det ska bli jäkligt spännande. Önskar det var i morgon dock. En hel evighet tills v27 ju.

Annars är det det gamla vanliga.

Tror jag avslutar natten med en whisky idag. Måste ju fira att lill flickan blivit Stora flickan numera.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0