Cancelled....

Då flöt min långa helg förbi lika snabbt som en kort. Swooosch så var den förbi och man var tillbaka på jobb. Går relativt bra här än så länge och sånt gillar vi.

Var tänkt att man skulle lekt med Bitchen idag men inte då. Orkar inte stressa med bilarna mer så avbröt planerna igår när jag insåg att jag skulle få köra till Malmö för att låna ett par ramper. Och skönt var det. Fick städat undan en hel del, tvättat och en massa kvalitetstid med byrackan med.

Denna kommande vecka ska jag försöka ta tag i hemmet lite. Ta hand om allt småfix så vi blir klara någon gång.
Tänkte tanken på att lägga golv men sånt går inte själv inte och Jocke jobbar eftermiddag. Some other day helt enkelt.
Usch vad jag längtar tills jag har min egen gård, mitt egna projekt och min egna dröm! Ska bli så nice.

Var hemma hos mamma och styvfar i lördags på middag och boy vilken surprajs man fick där. Tänker inte gå in på det mer än så att jag är fortfarande chockerad! Tack! Tack och tusen tack.

Jag är snäll, ibland är jag nog för snäll. Men jag värdesätter mina vänner högt. Det har varit med tigrerade ögon vi mötts det senaste men nu har vitan kommit fram igen, lugnet och lyckan. Vi kan skratta och umgås igen. Tom sova ihop, närheten man saknat är tillbaka. Andetagen som sakta och tyst ljuder genom mörkret, varm slät hy som ibland går ihop med min, tätt tätt. Härligt.

Vilken riktning ska jag börja treva? Eller ska jag stå kvar ett tag till? Jag står nog kvar ett tag till.



Kommentarer
Postat av: Hon den där... ;)

Visst är det fantastiskt! :) <3

2010-05-17 @ 20:14:57
URL: http://wasted.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0