Smokey...

Gäääääsp... Sista tidiga dagen denna veckan och tur som vi har så har vi inte underhållet idag utan det faller på eftermiddagsskiftet. Lagandan och kämparviljan är tillbaka på skiftet och allt rullar på som det ska med nya rekord i sikte. Och sånt gillar vi.

Blev lite omkopplande utav slangar och "uppfräschning" i kupen igår. Hur min bil fungerat överhuvudtaget är för mig en gåta så som slangarna satt. Men med lite tur så kommer det gå undan ordentligt på söndag och sånt gillar vi. Dags för mig att lägga långa ordentliga ridåer med. Jockes lilla mattsvarta slagskepp kommer besiktigas idag om allt vill sig väl och thumbs up my compadre!

Fick ett något ska man säga udda besök igår med. Blev riktigt god mat och en film som avslut på kvällen. Filmen var en utav dom roligaste jag sett på länge men kommer inte på vad den hette. Någon halvanimerad med en katt iaf. Var trevligt med en till andning i rummet i natt. På ett rätt och korrekt sätt. Underligt att man kan skratta på det sättet ihop du och jag. Men det är väl det en riktig vänskap handlar om, känner varandra utan och innan. Ja trevligt trevligt.




Snart söndag! Drift ya later




Kommentarer
Postat av: Hon den där... ;)

Vissa saker är äkta... Tack för att du är du!

2010-05-12 @ 21:45:20
URL: http://wasted.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0