Fredag...

Denna dagen har jag längtat efter ändå sen förra helgen. Ikväll är det party at C´s plus att jag ska ta ett bad... i ett badkar wohoo. Jag älskar verkligen att bada och mina kära kompis o kollega tyckte att det var ett intresse jag hade förr när jag hade ett eget badkar. Badade mer lr mindre varenda dag.
Var en ruggigt tråkig natt på jobb med. Elfel hit och dit något löste jag andra fick kvarstå, inte många elektriker som känner för att svara en torsdag natt vid 0230 hehe
Gjorde veckans goda gärning med... Vilda djur hör hemma i det fria och inte på toaletten jag satt på. Var bara att fånga in den söta lilla musen och släppa ut den :D
Det är något visst när man släpper ett fångat djur. Dom liksom stannar kvar där man släpper dom vänder sig och tittar på en precis som dom säger tack lr något.
Nä nu ska jag raka av det lilla hår jag har

Coninchiwaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0