Insane...

Träning har jag provat i många skepnader. Jiu jutsu, fotboll, handboll, bowling, brottning, boxning, krav maga.
Den hårdaste hittills har varit brottning. 2a i skåne, borde ha vunnit den tävlingen men jag tabbade mig.
Boxningen var inte långt efter i hård träning. Krav magan var nog den roligaste men hård? Nej...
Jag behöver någon som står och skriker på mig när jag tränar, som får mig att ge det där sista!
Nu har jag hittat en form av träning för mig som ska påbörjas nu i veckan. Skulle redan varit igång men det har inte blivit så. Insanity workout. Resultaten man ser i videon tvivlar jag på att jag kommer nå då jag redan är en bra bit på vägen. Har gått upp 9 kg sen jag började träna i juni. 9 kg muskler, den här kroppen har inte ett unz fett och har aldrig haft.




Det där är träning jag kommer gilla! Nu gäller det bara att hitta någon plats här i huset som man kan röra på sig lite mer än upp och ner och fram och tillbaka. Lite lagom trångt här. Men men det löser sig...

Det här är min tid, mitt liv och mina möjligheter. Så den stora frågan är  -How bad do i want it....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0