Nu är...

...dags att få igång bloggen med lite kul skit i stället för mitt ständiga dravel.
Den här killen har inte riktigt alla hästar hemma. Fast om jag tänker efter så är risken nog rätt överhängande att jag kommer prova på sådan här körning, jag menar saker är ju till för att åkas brett med ;)








Idag står storstädning, som jag verkligen dragit mig för att göra, och en tur till ikea. Behöver ju nyttt täcke och ett nytt påslakan. ELLER VAD SÄGER DU NIRA? Får väl ta och köpa mig ett nytt överkast med och någon present till Nira så hon inte tuggar sönder detta med.

Fredag idag... japp det är det... halvkrasslig. Inte bra inte bra inte bra inte bra... Måste ju träna. DAMN IT






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0