Psyket...

Den här arbetsveckan har inte varit bra för ens psyke! När man som mig arbetar som servicetekniker är det min uppgift att lösa problemen som uppstår med diverse maskiner. Den här veckan har samma namngivna maskin drivit mig till vansinne på två olika fabriker! 3 olika maskiner av samma märke, hur stora är oddsen? Den första löste jag inte. Dom andra två har det surrats om en massa teorier men ingen har haft rätt.
Det blir lite av en sport för dom olika teknikerna att lösa problemen men ingen av oss, alla med olika färdigheter och egenskaper har lyckats. Alltså en riktigt psykiskt knäckande vecka.

Spelar dock ingen större roll. Har just nu bara en sak i huvet...
En gammal dröm blir nu till verklighet. När man som 15 åring körde runt på sin moped och viftade med handen på mötande motorcyklar att dom skulle gasa på... Nu är det jag som kommer möta ungdomar med samma entusiasm som jag själv haft. 9 dagar är det kvar till skönheten står här hemma. Blir att dreggla över den framtills Thailand resan. När man kommer tillbaka då börjar jag riva ner den. Den ska inte vara orange. Utan vit.
Kolla bara på bilden, så jäkla nice så jag blir tårögd



As my dream comes true...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0