Skumpa...

...rumpa är nice! Blev en riktigt lyckad kväll igår. Visst lite halvt frispel på en idiot som sprutade ner en med någon cider lr något. Men i det stora hela en riktigt bra kväll. Synd att man la sin lur på ljudlös bara. Inte bra att missa sådana sms mitt i natten inte ;)
Fick mitt efterlängtade bad med såååå freakin underbart! Och guess what det blir bad idag med wohoo. Plask plask!
Den här bakis dagen har bestått av en stilla promenad i skogen med stora flickan Nira. Måste faktiskt erkänna att en solig och vindstilla höstdag vid mölledammarna är riktigt fint. Höstfärgerna som speglas mot vattnet. Ja se själv på bilderna. Magic






Nice or what?





Lillflickan Nira i egen hög päls?!




På väg ut till Mölledammarna fick jag ett glädjande samtal. Ringde på en fin hoj i början på veckan, företaget hade då blivit sålt. Men han skulle höra av sig som den fortfarande var till salu. Han ringde idag. Priset hade stigit med en 5000:- Men det sket jag ju inte lite i. Den här gulliga saken kommer jag hämta hem inom dom närmsta veckorna. Ingen som har en skåpbil jag kan låna?
PORR or what?


Kommentarer
Postat av: Linn

Kika in mina tävlingar, http://linnlagerskog.blogg.se/category/tavlingar.html :)

2010-10-18 @ 13:20:15
URL: http://linnlagerskog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0