Magic...

...tricks.. som en blixt från klar himmel... Jag kommer bli väldigt ego nu ett tag. Man lever fasen bara en gång o nu jäklar ska det börjas leva. Jobb i Norge, prio ett såvida man inte hittar något sjukt välbetalt jobb någon annanstans och sen med sådana underbara arbetstider. Ex jobba 2 veckor vara ledig 3... Lovely!
Cv ska skrivas o skickas innan helgen är slut. Nu ska det tjänas pengar på riktigt. Slippa det här jobba dygnet runt med helt sjuka tider... Dags att börja njuta av det här livet och inte jobba ihjäl sig... Yeah right! Mycket vill ha mer!

Förövrigt... kroppsskydd inhandlat idag.. nu är det bara handskar o få tillbaka hjälm o undertail från Mazze sen jävlar... sen jävlar... när det är torrt på vägen är jag där med min ostbåge wohoooo


Glenn -Kanske känd från kanal 5 ;)

Kommentarer
Postat av: boomarang frun!

jag vet inte om jag gillar att du ska vara ego nu ett tag...:(

2011-02-05 @ 11:57:02
Postat av: Hon den där...

Det gör du rätt i, lev nu och ta hand om DITT liv, tänk på DIG och vad som får dig att må bra. Ego is the shit! ;) Kram

2011-02-06 @ 12:10:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0