Bloggtorka...

...delux

Ja någon klagade tydligen på att jag inte skrivit här på ett tag. Varför borde ni veta. Thailand i nästan 6 underbara veckor. Finns tusen historier om den resan. Och det skulle ta mig 2 veckor att sammanfatta det hela, men jag ska försöka få med en hel del känslor och tankar från den resan.
Festen började redan på fredagen, all in och lite extra på det. Planet lyfte på måndagen och sen den fredagen har det varit fester utan dess like, all in, inga hämningar och helt störda infall från oss alla. Fontänbad, isbarer, hjula bangla rd i ösregn, mankini på Rock City o isbaren you name it!
Det har varit 6 välbehövliga semester veckor. Jag är nu full av energi igen. Röran här hemma är undanröjd och det börjar bli riktigt hemtrevligt. Jobbet börjar på fredag igen sen blir det väl vedklyvning hela helgen.
Sol o bad i massor även om västsidan av Thailand hade kunnat erbjuda lite mindre dis o moln än vad det gjort.

Folk har man träffat en hel bunke av, likasinnade, djupa, tankspridda och helt allmänt störda! Gick tom och fastnade för en fröken, en fröken boomarang. Fram och tillbaka som ett gummiband. Känns lite genuint på något sätt det här. Visserligen trevar jag försiktigt, räddare än något annat. Men hennes ögon ger ett ärligt sken, fulla av glädje och värme. Återstår att se hur det hela blir när mrs boomarang kommer hem till kalla sverige i början på mars. Fattar ni?! I början på mars, det är ju en och en halv evighet dit! Kommer bli ett kärt återseende. Finns många bilder av hur det kommer bli.

Har kommit hem till en del ledsamheter, en bortgången morfar. Missade begravningen med ett par dagar pga resan vilket känns lite tråkigt. Han var dock väldigt gammal och han slapp lida så det känns ju lite bättre.
Fick reda på en annan ledsamhet med vilket jag inte tänker fördjupa mig i, det där hemska ordet har en så mycket större hemskare styrka när det drabbar någon man har nära iaf.

Kan ju glädjas åt att jag just nu i skrivande stund firar mina första 24 timmar som rökfri. Har gått riktigt bra det här. Har dock hittat en inre styrka vad det beträffar rökning som jag hoppas håller i sig.

Bilder och sånt trams får ni snällt vänta med... Jag håller mig till mina romaner as always... Eller stavas det allways?

What so ever...

Jag saknar...

Swooosch swoosch swosch swosch swoosch swooosch låter en boomarang

Kommentarer
Postat av: Hon den där....

Always med ett L, helt korrekt :D ÄNTLIGEN UPPDATERING ;) Kram

2011-01-19 @ 18:05:19
Postat av: Ms Boomarang!

saknar dej massor har nere i thailand..de e inte samma sak utan dig!! kyssar i massor din Boomarang fru!!!

2011-01-19 @ 18:16:50
URL: http://jaaise.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0