Inre...

..styrka, något jag har gott om nu känns det som. Gott gott gott! Thailand har verkligen fått mig på banan igen. Jag kan inte minnas sist jag var LEDIG i mer än 1 vecka i sträck. Utan några måsten och krav. Hoppas den här känslan kan hålla i sig...

Fick sålt Saaben idag, nästan så man undrade vad man sysslade med. Den gick hur bra som helst den lilla fröknen, trots 1½ års stillastående i verkstan. Men men nu är den bördan GONE! Börda två är volvon som bör hamna på blocket ikväll... Sen är det biltransporten som ska fixas till, besiktigas och givetvis säljas den med! Får nog bli en halv garage lack på den med då den är lagom rostig...

Projekt beta av lånen har med börjat... Gottis gottis... Hade tänkte köpa mig ett skinnställ och en liten undertail till hojen med i helgen men väntar nog tills nästa vecka. Så fort undertailen är inhandlad och provmonterad börjar projekt plocka ner hjälmen i molekyler som givetvis ska lackeras den med :D

Nästa helg har jag fått för mig att jag ska försöka ta mig ner till Malmö och prova en polares Mac. Har gott och kärat ner mig helt i en iMac. Måste ju ha en data som är kapabel att redigera mina eminenta filmer från Thailand ja och sen givetvis all film som kommer filmas. Hm... kanske skulle köpt sig en till sån där GoPro kamera? Tål att tänkas på... Och du Sandra... Fortsätt du fundera.. min hemligheter är djupt bevarade och NEJ det innefattar inget olagligt... Money for nothing ;)

Dag två utan cigg, eller ja utan och utan jag har en kvar... och den ska jag ha kvar läääääänge :D
Sitter o smsar med Boomarang frun som tydligen kommer hem tidigare om jag hållt mig rökfri en vecka! Come right home baby! Stackaren sitter på en 24timmars tripp från Elefant ön till sköldpadds ön. Lider med henne... Ett par dagar utan att få se hennes söta nuna på Skype skär i mig iofs ett par låååånga veckor utan att få känna o klämma skär mer men men...  
Rätt kul hur livet vrider och vänder sig hela tiden när man tänker efter...

Nä nu ska jag ta och träna innan det är dags att passa grannungarna. Stackars grannarna är tvugna att avliva deras valp pga något allvarligt fel på njurarna. Lider såååå med dom!



Fuck and forget! Grrr....

Idag är det sol... snart dags att köra vespa.. WOHOOOO Fattas ju bara en 15 grader...brr

Kommentarer
Postat av: Hon den där....

Du, om jag bakar maränggrejer till dig så ska jag nog fan få dig att berätta... ;)



Och du. Du är duktig med rökningen! :D

2011-01-20 @ 19:57:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0